Cei 3 R ai unui Job Hunter de succes
October 22nd, 2009Cu siguranta sunt multe elemente care determina succesul unui proces de cautare a jobului ideal, iata insa o descriere a celor mai importante dintre ele:
Research / Cercetare
– care sunt abilitatile pe care le poti promova
– care sunt industriile si companiile in care ai putea folosi cel mai bine aceste abilitati
– care par sa fie nevoile specifice ale companiilor care te intereseaza
– pe cine si cum abordezi in compania respectiva
Relevanta
Abilitatile tale ar trebui sa poata rezolva o problema/nevoie a companiei tinta. Inainte sa te intrebi ce pot face ei pentru tine, intreaba-te ce ai putea face tu pentru ei. Le poti aduce venituri, salva cheltuieli, creste eficienta?
Si gandeste-te cum ai putea demonstra asta, cu exemple concrete.
Rezistenta
Cat de bine poti face fata esecurilor? Capacitatea ta de a rezista si a trece mai departe este esentiala in acest proces. Ai primit un raspuns negativ, nu-i nimic, trecem mai departe, gandim pozitiv si ne concentram pe rezultatul care trebuie obtinut nu pe presupusele motive pentru care ai fost refuzat.
Mai multe detalii gasiti in Guerilla Marketing for Job Hunters
Daca te intrebi cum se poate face asta si la noi, astept comentariile tale!
Tweet