Anunturi de recrutare creative
March 21st, 2013Zilele trecute citeam un articol despre efectul pozitiv pe care il poate avea colaborarea intre departamentele de Marketing si HR. Si nu, nu ma refer doar la recrutarea sau dezvoltarea oamenilor din departamentul de marketing, ci la folosirea mai buna a unor resurse pe care departamentul de marketing le dezvolta, respectiv imaginea brandurilor.
Sugestia din articol, in care cred si eu, este aceea de a folosi comunitatea de fani ai brandului pentru a atrage angajatii potriviti. Deja exista o “precalificare” acolo, o afinitate cu compania si brandul, poate chiar o serie de valori comune, care pare sa nu fie speculata suficient de mult.
Inca un exemplu bun mi se par campaniile de recrutare creative, am ales cateva exemple dintr-o lista mult mai lunga de aici.
Source: jobmob.co.il viaMadalina on Pinterest
Source: adsoftheworld.com viaMadalina on Pinterest
Source: jobmob.co.il viaMadalina on Pinterest
Avem cateva exemple si la noi, insa mult mai putine, inca:-) Mi-ar placea daca am reusi sa strangem mai multe, daca ati vazut anunturi creative, va rog lasati un link in comentarii sau via email.
Tweet
Tags: angajator, aplicatii, creativitate in HR, recrutare
vazut in seara asta, nu stiu daca intra in top dar este destul de out of the box pentru un anunt de recrutare in Ro. Dar avand in vedere ca vorbim de un post in marketing…nu e ceva iesit din comun 🙂 https://www.facebook.com/notes/storience/we-are-looking-for-a-perfect-match-anyone/486310884750345
si inca unul mai vechi: http://2.bp.blogspot.com/_60gbHR3UCXQ/RkCRRYcuZRI/AAAAAAAAAQ0/QBPsmfBOBRc/s1600-h/Picture+43.png
@Ionut Multumesc frumos, faine amandoua si de tinut minte. M-as bucura sa vedem mai multe anunturi de genul asta!
cu siguranta e o solutie buna sa se faca anunturi initiale pe pagina de brand a companiei. Astfel, poti face pre-selection pentru oamenii cu adevarat interesati de companie;)
@Miruna Ai dreptate, e o pre-calificare a interesului in cadrul comunitatii dezvoltate in jurul brandului. Asta presupune sa aduci la aceeasi masa HR si Marketing cat mai des, ceea ce sper ca va incepe sa devina un obicei:-)
[…] tot citeam la Madalina Uceanu pe blog despre anunturi creative, iata ca vine momentul sa aratam poporului ca si in Romania se poate. Iata un anunt misto de […]